T-Native logo

Premium oglašivački sadržaj po mjeri klijenta

Nova digitalna platforma premium sadržaja na Tportalu namijenjena brendovima koji žele ispričati svoju priču i pronaći nove načine komuniciranja s javnošću.

Što je native?

Native je oglašivački sadržaj visoko relevantan čitatelju koji kroz različite digitalne formate – audio, video i tekstualni sadržaj – osigurava veći utjecaj na ciljnu skupinu. Svojom formom, native se stapa s vizualnim oblikom, dizajnom i funkcijom stranice na kojoj se nalazi.

Zašto odabrati Tnative?

Tnative, kao oglašivački format unutar Tportala, pomaže oglašivačima ispričati priču na čitatelju zanimljiv način te pruža jedinstvenu priliku prirodne izgradnje povjerenja prema vašem brendu ili ponudi. Kampanje koje izlaze iz Tnative produkta cjelovite su, integrirane i strateški planirane kampanje koje koriste i spajaju različite formate sadržaja i alate promocije kako bi pravim ljudima, na pravi način prenijele priču koju vi kao oglašivač želite ispričati.

Zbog čitatelja

Pozitivno iskustvo čitatelja, primarni je cilj kojem zajedno težimo, mi kao medij i vi kao oglašivač. Velik broj naših čitatelja smatra native oglašavanje zanimljivim i informativnim te je sklono ući u interakciju s takvim tipom sadržaja. Zahvaljujući tome, gradi se trajni odnos povjerenja između potrošača i brenda te potrošača i medija na kojem je sadržaj plasiran.

Zbog forme

Zahvaljujući formi koja se stapa s okolinom stranice u kojoj se nalazi, čitatelji native oglas doživljavaju kao urednički. Skloniji su ga podijeliti i preporučiti na društvenim mrežama, čime se znajačno pojačava i ukupni doseg vašeg brenda. Više od dvadeset različitih formata i oblika, dodatno diferencira native u odnosu na klasično oglašavanje te vam omogućuje da ovisno o cilju kampanje, prenesete pravu poruku pravim ljudima.

Zbog metrika

Naše kampanje fokusirane su na rezultate, a njihovu uspješnost mjerimo kroz metrike razvijene upravo za Tnative. Ove metrike razvijene su kako bi uvažile posebnosti native oglašavanja u odnosu na klasične oglašavačke kampanje, ali i kako bi u sadržaj i uredničku politiku uvele relevantne mjere koje omogućuju praćenje rezultata i optimizaciju sadržaja.

Zbog tima

Kako bismo mogli stvarati integrirane, multimedijalne kampanje koje uistinu donose kvalitetan sadržaj čitateljima, a rezultate oglašivačima, oformili smo tim stručnjaka s iskustvom na mnogo različitih područja. Uz podršku novinara i redakcije, naš kreativni tim dizajnera, fotografa i snimatelja, zajedno s marketinškim stručnjacima i razvojnim timom, zatvara krug naše ekspertize, garantira kvalitetu i donosi povjerenje.

Želite osvijestiti javnost o važnosti bilo kojeg aspekta svog poslovanja? Treba vam dodatno povezivanje s potencijalnim kupcima? Krajnje je vrijeme da povećate nove leadove i osigurate konverzije?